top of page
חיפוש
  • "Starship" תכנית התמחות

רביד רום, מתמחה במערך הסייבר הלאומי

עודכן: 22 באוק׳ 2020

רביד רום, בן 20, סטודנט שנה שניה במחלקה להנדסת תוכנה באונ' בן-גוריון, התמחה במערך הסייבר הלאומי, במרכז המבצעי- CERT. זו הסיבה שרביד החליט לקחת חלק בתוכנית:


"אחת הסיבות שבגללה הצטרפתי לתכנית ההתמחות Starship היא הרצון שלי לאתגר את עצמי ולקחת על עצמי פרויקטים חדשים ביום יום, בין אם זה מטלות נוספות בלימודים או פרויקטים אישיים בזמני הפנוי. אני משרת במסלול העתודה האקדמית ולכן העתיד שלי כולל שירות בצה"ל ותרומה למדינה בעזרת הידע שארכוש בתואר. מעבר לכך אני מתעניין בתחומים שונים כמו תעשיית משחקי המחשב ושואף לעסוק בתחום בעתיד.


בהתחלה לא הייתי בטוח מה יהיה אופי הקורס, אך ציפיתי למשהו חיובי ומעשיר שלא אוכל לקבל בקורס אחר במהלך התואר. עקב מגפת הקורונה חווית הקורס וההתמחות הושפעה לא מעט מאילוצים שונים. הייתי שמח לחוות את התוכנית באופן אישי אך הדבר הוביל, בין היתר, לרכישת ניסיון בלמידה ועבודה מקוונת. מעבר לכך, בקורס זכיתי לשמוע הרצאות מעניינות בתחומים שונים כמו יזמות והנדסת תוכנה, וההתמחות הקנתה לי כלים טכניים לעבודה על פרויקטים ולעבודת צוות עם אנשים חדשים. הדבר הכי חשוב שאני לוקח מהחוויה זה החשיבות של קשרים בין אישיים להתקדמות והתפתחות בתעשייה, כיחיד או כקבוצה.


אחרי שחוויתי את עולם התעסוקה אני מתכנן למצוא עבודה שבה אוכל לתרום מעצמי ולהתנסות בחוויות חדשות במהלך השנתיים האחרונות של התואר שלי.


התוכנית הייתה מאד מהנה ומעשירה. למדתי הרבה מהעבודה האישית ומהעבודה הקבוצתית והייתי ממליץ למתלבטים לנסות ולהצטרף!"



ה-CERT הלאומי הוא המרכז האופרטיבי של מערך הסייבר הממוקם בפארק ההיי-טק בבאר-שבע. המרכז אחראי על כלל היבטי הגנת הסייבר במרחב האזרחי, החל מגיבוש מדיניות ובניין כוח טכנולוגי, ועד הגנה מבצעית בסייבר. במרכז בב"ש עובדים כיום מעל ל-120 מפתחים ואנליסטים אשר מנטרים את המרחב המקוון במגוון משרדי ממשלה ביניהם משרד האנרגיה, משרד האוצר ועוד..

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page