top of page
חיפוש
  • "Starship" תכנית התמחות

מיכל טלמור, מתמחה בטאבולה

עודכן: 15 באוק׳ 2020

מיכל, בת 26, סטודנטית שנה שלישית במחלקה להנדסת מע' תוכנה ומידע באונ' בן גוריון, התמחתה בחברת Taboola, חברה ישראלית והגדולה בעולם המתמחה בהמלצות תוכן. כך שיתפה איתנו מיכל:


" במהלך ההתמחות היתה לי הזדמנות להיחשף לתעשיית ההייטק מבפנים. במהלך התואר אנחנו צוברים ידע נרחב אך נשארים בגבולות האקדמיה. במסגרת פרויקט ההתמחות נפתחה לי גישה לעולם שאחרי התואר. במסגרת ההתמחות והעבודה הצמודה והמושקעת עם המנטורים בחברה, נחשפתי לכלים חדשים, לצורת עבודה חדשה, רכשתי ידע מקצועי ופרקטי ולמדתי כיצד עובדים בצוות ומגדירים משימות. הידע שרכשתי נתן לי המון ברמה האישית והמקצועית. הניסיון התעסוקתי שרכשתי פתח בפניי תחומים חדשים כמו למשל את עולם ה- Data Science שמאוד דיבר אלי ונתן לי עוד כיוון לתחום שבו ארצה לעסוק בעתיד.


השאיפות שלי הן להשתלב בעולם התעסוקה במקום שאוכל להתפתח בתוכו וללמוד."


בשעות הפנאי שלה, מיכל מנגנת, מגדלת עציצים ועושה יוגה. החזון שלה אחרי שאמצה את עולם ההייטק לפני הפנסיה הוא להיות מורה.



חברת Taboola היא חברה ישראלית, בעלת הפלטפורמה הגדולה בעולם להמלצות תוכן, אשר משרתת כמיליארד משתמשים בחודש. החברה מעסיקה מעל 1,000 עובדים ב-18 אתרים ברחבי העולם, בפארק פועל אחד מסניפי המחקר והפיתוח שלה.

106 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page