top of page
חיפוש
  • "Starship" תכנית התמחות

מתן ענבי, מתמחה בטאבולה

עודכן: 15 באוק׳ 2020

מתן, בן 28, סטודנט שנה שלישית במחלקה להנדסת מע' מידע באונ' בן גוריון, התמחה בחברת Taboola, חברה ישראלית והגדולה בעולם המתמחה בהמלצות תוכן. זו היתה החוויה של מתן מההשתתפות בתכנית:


"במהלך ההתמחות למדתי כיצד פותרים בעיה חדשה שאף אחד לא פתר לפני כן, הבנתי איך כותבים קוד בצורה שאנשים אחרים יוכלו להשתמש בו אחר כך, למדתי איך מסבירים על פרויקט ועל המשמעות שלו לאנשים שלא היו חלק מהפרויקט (מנהלים וכו'...) ואיך משכנעים אותם שהפרויקט חשוב ומשמעותי ויכול לעזור לחברה. התנסיתי בעבודה עם כלים מהמתקדמים בתחום ה-Data Science, דברים שבאקדמיה לא נוגעים בהם ואני לא חושב שהייתה לי אופציה אחרת ללמוד אותם אם לא בהתמחות. מעבר לזה, התמודדתי עם בעיות קשות ואמיתיות, נדרשתי ללמוד המון לבד בכוחות עצמי והתפתחתי בתור מתכנת ובתור מדען נתונים.

אחרי המפגש עם התעשייה הבנתי שמה שאנחנו לומדים באקדמיה לא מספיק ולכן אני מתכנן לעבוד כמה שנים בתור מפתח, בשביל באמת להתמקצע בתחום. לאחר שארגיש שאני מתכנת טוב מספיק, אני מתכנן לעשות מעבר להיות מדען נתונים, ואולי בעתיד אף לעשות תואר שני בתחום.

אני חושב שהתוכנית הזאת היא אחד הדברים הטובים שיכולים לקרות לסטודנט בתואר ראשון, למדתי המון על עצמי ועל מה מתאים לי (וגם מה פחות), אין שום קורס באוניברסיטה שלימד אותי כמו שהתוכנית הזאת לימדה אותי."


בזמנו הפנוי מתן אוהב לשחק במחשב, לטייל וחולם להיות מפתח משחקים.


חברת Taboola היא חברה ישראלית, בעלת הפלטפורמה הגדולה בעולם להמלצות תוכן, אשר משרתת כמיליארד משתמשים בחודש. החברה מעסיקה מעל 1,000 עובדים ב-18 אתרים ברחבי העולם, בפארק פועל אחד מסניפי המחקר והפיתוח שלה.

88 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page