top of page
חיפוש
  • "Starship" תכנית התמחות

דניאל יזמאילוב, מתמחה בחברת Sightbit

עודכן: 1 באוק׳ 2020

דניאל, בן 25, סטודנט שנה שנייה במחלקה להנדסת מע' מידע באונ' בן-גוריון, התמחה בחברת הסטארטאפ Sightbit המפתחת טכנולוגיה למניעת טביעה והצלחת חיים בחופי הים. כך סיפר לנו דניאל:


"תהליך ההתמחות היה מאוד מסודר ומאורגן, והנחיל המון וודאות החל מהשלב הראשון של הראיונות האישיים, דרך הסדנא לכתיבת קו"ח והתנהגות בראיון עבודה ועד להתמחות עצמה. עברתי מספר ראיונות במספר חברות, וכך רכשתי ניסיון בחלק הזה בתהליך. אני מרגיש שההתמחות היתה סוג של סגירת מעגל בשבילי, התלבטתי מאוד מה ללמוד ובמה ארצה לעסוק, ואז נחשפתי לכל העולם של ה-Machine Learning וספציפית יותר לעולם ה-Computer Vision ובעקבות כך החלטתי ללמוד הנדסת מערכות מידע בבן גוריון. במהלך ההתמחות התעמקתי בנושא ה-CV, וכיצד ניתן ליישם אותו לשימושים פרקטיים. במהלך ההתמחות אימנתי והתאמתי מודל של ראייה ממוחשבת במטרה לאתר ולזהות אנשים בים ולתת אינדיקציה על מצב הים מתמונה.

הגעתי להתמחות בתקווה להבהיר לעצמי האם יותר מעניין אותי להתעסק בצד המחקרי והתאורטי, או יותר בצד התעסוקתי ופרקטי. במהלך ההתמחות לא הצלחתי להגיע לתובנה חד משמעית, מצד אחד נחשפתי לתעשייה וראיתי איך הדברים שאנחנו לומדים באים לידי ביטוי בצורה פרקטית בעולם התעסוקתי. מנגד, הבנתי כמה חשובה המסגרת של הלימודים וכמה היא מנחילה בנו את היסודות של עבודה נכונה והבנה.


אחד החלומות שלי הוא להקים חברת סטרטאפ עם רעיון משלי אשר יהפוך למוצר מהפכני ואולי גם הוא ישב בפארק ההיי-טק."


חברת Sightbit היא חברת סטארטאפ שנוסדה באונ' בן גוריון ומפתחת מערכת העושה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית וזיהוי תמונה בשילוב עם למידת מכונה, במטרה להציל רוחצים מטביעה.




32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page