top of page
חיפוש
  • "Starship" תכנית התמחות

דוד זיגלר, מתמחה בחברת Flyworks

עודכן: 1 באוק׳ 2020

דוד, בן 25, סטודנט שנה שלישית במחלקה להנדסת תוכנה באונ' בן גוריון, התמחה בחברת Flyworks העוסקת בתחום הרחפנים. כך בחר לשתף איתנו דוד:


"ההתמחות חשפה אותי לעולם פיתוח התוכנה בצורה שאינה מתפשרת. מיד בתחילת ההתמחות הבנתי עד כמה הפרויקטים באוניברסיטה לוקחים אותנו "יד ביד" לעבר המטרה. כאן בפעם הראשונה היה עליי לתכנן ולבצע משימה, שהוגדרה ע"י צורך של חברה. הצורך אינו מתורגם ישירות לדרישות ולמשימות שסטודנט רגיל לקבל, והיה עליי לחקור ולבנות את התכנית בצורה טובה ונכונה. חשוב מכך, ראיתי את ההשלכות של החלטות אלו בזמן אמת כאשר נדרשו שינויים והתאמות בעקבות שינויים במוצר. חוויתי לראשונה עבודת צוות בעולם האמיתי. חברי הצוות יכולים לעבוד על משימות שונות מאוד שצריכות להתממשק בסיומן עם המשימות האישיות, מכך למדתי איך לתקשר בצורה טובה ונכונה ומתי חשוב לעצור, לדבר ולהיעזר במידת הצורך בחבר הצוות. מאחר והעבודה הייתה מהבית בגלל הקורונה, נושא זה קיבל חשיבות מרכזית עוד יותר. קשה להאמין שמעולם לא פגשתי את חבר הצוות פנים אל פנים! ההתמחות אפשרה לי לקבל "טעימה" מעולם התעסוקה, שללא ספק השאירה טעם לעוד. עם זאת, למדתי להעריך את המתודות ושיטות העבודה שלומדים באקדמיה. חוויתי איך שיטות אלה מסייעות לבניית פרויקט בצורה מסודרת, מאפשרות גמישות לשינויים ומצמצמות למינימום בעיות כגון סיבוכיות וקריאות של תוכנה. עוד לא החלטתי אם ברצוני להמשיך לתואר שני בתחום כדי להרחיב את הידע והיכולות שלי בתחום, או לצאת לעולם התעסוקה מיד בסיום הלימודים.


ברצוני להודות ל-Flyworks, לאוניברסיטה ובאופן אישי לגד ואלחי מ-Flyworks. תודה על ההזדמנות, ותודה על החוויה המהנה. הרגשתי עובד מן המניין בחברה ואני מקווה שעוד יצא לנו להיפגש. אני ממליץ לכל חבריי הסטודנטים להירשם לקורס, זוהי הזדמנות מדהימה לחוות את עולם התעסוקה מתוך האקדמיה, ולקבל עליו פרספקטיבה אמיתית".


בתחום התכנה דוד אוהב להתעסק בפרויקטים עם דגש על האינטראקציה בין משתמש למכונה, ממשחקי מחשב ועד מכונות שעובדות בשיתוף פעולה עם המשתמש. בזמנו הפנוי הוא נהנה ממוזיקה וספורט."

חברת Flyworks היא חברת סטארטאפ שמפתחת פטנט ייחודי בתחום הרחפנים. החברה היא חלק מחממת INCUBIT, החממה הטכנולוגית של אלביט.




27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page