top of page
חיפוש
  • "Starship" תכנית התמחות

אוסקר אפשטיין, מתמחה בחברת Allscripts

עודכן: 1 באוק׳ 2020

אוסקר בן 25, סטודנט שנה ג' במחלקה להנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן-גוריון, התמחה בחברת Allscripts המפתחת טכנולוגיה ייחודית בתחום מאגרי המידע הרפואיים וכך שיתף עימנו:


"במהלך ההתמחות למדתי כיצד פועל ארגון גדול מבפנים, הבנתי את מבנה החברה ואת יחסי הכוחות בין בעלי התפקידים השונים. התרשמתי מאוד מיחס החברה להתמחות, החברה קיבלה אותי באופן מאוד מקצועי כמו שמצופה לקבל עובד חדש לחברה, דבר שהפתיע אותי מאוד. זכיתי בראש צוות שאכפת לו ממני ואני מצפה להכיר כמה שיותר תחומים בחברה במסגרת ההתמחות. השאיפה שלי היא להתקרב לעולם המוצר והשיווק בשילוב עם ניהול, ההתמחות גרמה לי להבין שאני מתחבר לתחומים מסוימים ונתנה לי כלים טובים להתקדם למטרה."


בין תחביביו של אוסקר לבשל דברים טעימים ,לתרגל יוגה ולזרוק פריסבי.



חברת AllScripts הינה חברה רב לאומית אשר בסיסה בארה"ב וכאן בבאר שבע פועל מרכז הפיתוח מהגדולים של החברה בו מועסקים כ-130 מהנדסות ומהנדסים. החברה מפתחת מערכת לניהול המידע הרפואי של האזרח ומאגדת בין מקורות המידע השונים מבתי החולים והמרפאות אל תיק רפואי אחד המאפשר לרופא המטפל מבט רוחבי על ההיסטוריה הרפואית של המטופל.

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page