top of page
חיפוש
  • mor092

שאדי עביד , מתמחה בחברת IBM




שאדי, סטודנט שנה שלישית במחלקה ל הנדסת תוכנה ב אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, במקור מכפר סאג'ור.


שאדי החליט ללמוד הנדסת תוכנה כי רצה להיחשף לעולם החדשנות ולקחת בו חלק משמעותי.

הוא החליט להצטרף לתכנית ההתמחות Straship כדי לצבור ניסיון תעסוקתי בחברה מובילה ולהשתלב בעולם ההייטק.


במסגרת ההתמחות הוא לוקח חלק במחלקת ה-cyber security. הוא עוסק בשיפור פרויקט גדול לזיהוי התקפות סייבר על בסיס התקפות ידועות שהיו בעבר ועובד על פיתוח מודל שיודע להסיק מידע על בסיס דוגמאות שהיו בעבר.


"במהלך ההתמחות אני עוסק גם בפיתוח וגם במחקר. אני לומד תחומים חדשים שלא נחשפתי אליהם תוך כדי הלימודים. גיליתי שאני נחוש ללמוד ולפתח את עצמי מבחינה מקצועית.

זו תכנית מדהימה שחשפה אותי לעולם הפיתוח, ורכשתי בה ניסיון חשוב להמשך הקריירה שלי בעתיד הקרוב". כך סיפר לנו שאדי .


בזמנו הפנוי שאדי אוהב לשחק כדורגל, להדריך בתנועות נוער ולהתנדב.


בעתיד הוא רוצה להשתלב בחברות הייטק מובילות ולהוביל פרויקטים חדשניים.


24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page